Informacja w sprawie trybu pracy Urzędu Gminy
Informacja w sprawie trybu pracy Urzędu Gminy
w dniach: 14 i 15 września 2023 r.
W związku z pracami remontowymi główny budynek Urzędu Gminy (ul. Zielona 20) w dniach 14 i 15 września, ze względów bezpieczeństwa, będzie niedostępny dla interesantów.
Będziemy załatwiać tylko sprawy niecierpiące zwłoki.
Kasa będzie nieczynna.
Płatności prosimy dokonywać przez internet lub w Banku Spółdzielczym Sochaczew, oddział Teresin, ul. Torowa 2. Bank nie pobiera prowizji za wpłaty.
Numery kont:
Podatki i opłaty skarbowe: 66 9283 0006 0011 2934 2000 0020
Opłaty za odbiór śmieci: 82 9283 0006 0011 2934 2000 0120
Telefony kontaktowe:
– Biuro Obsługi Mieszkańców – 46 864 25 65
– sekretariat – 46 86 138 15
– referat finansów – 501 443 325,
– referat ds. obywatelskich- 46 864 25 46
– sprawy związane z wyborami, w tym: zgłoszenia komitetów wyborczych kandydatów na członków Obwodowych Komisji Wyborczych – 605 57 20 40,
– referat mienia i środowiska oraz referat planowania przestrzennego, (ul. Zielona 18) pracują bez zmian.
Adres e-mailowy: urzad.gminy@teresin