Informacja w sprawie trybu pracy Urzędu Gminy

Informacja w sprawie trybu pracy Urzędu Gminy

w dniach: 14 i 15 września 2023 r.

W związku z pracami remontowymi główny budynek Urzędu Gminy (ul. Zielona 20) w dniach 14 i 15 września, ze względów bezpieczeństwa,  będzie niedostępny dla interesantów.

Będziemy załatwiać tylko sprawy niecierpiące zwłoki.

Kasa będzie nieczynna.

Płatności prosimy dokonywać przez internet lub w Banku Spółdzielczym Sochaczew, oddział Teresin, ul. Torowa 2. Bank nie pobiera prowizji za wpłaty.

Numery kont:

Podatki i opłaty skarbowe: 66 9283 0006 0011 2934 2000 0020

Opłaty za odbiór śmieci: 82 9283 0006 0011 2934 2000 0120

Telefony kontaktowe:

– Biuro Obsługi Mieszkańców – 46 864 25 65

– sekretariat – 46 86 138 15

– referat finansów – 501 443 325,

– referat ds. obywatelskich- 46 864 25 46

– sprawy związane z wyborami, w tym: zgłoszenia komitetów wyborczych kandydatów na członków Obwodowych Komisji Wyborczych – 605 57 20 40,

– referat mienia i środowiska oraz referat planowania przestrzennego, (ul. Zielona 18) pracują bez zmian.

Adres e-mailowy:  urzad.gminy@teresin

Wielkość czcionki
Kontrast